develements.nl

Met een cursus Office 365 ontwikkel je skills

Cursus office 365

Een cursus Office 365 kan je helpen met het ontwikkelen van jouw vaardigheden op het gebied van dit pakket. We kennen allemaal wel de meest bekende producten van Microsoft die op veel PC’s worden toegepast. Word, Excel en PowerPoint zijn waarschijnlijk de programma’s die je het meeste gebruikt. Een cursus Office 365 laat je echter nog veel meer functies zien binnen dit middelenpakket. Daarom vertel ik je in mijn blog op Develements.nl meer over deze nuttige cursus.

Een cursus Office 365, wat is het precies?

Als we denken aan computers, dan denken we ook direct aan de programma’s die worden behandeld in een cursus Office 365. De programma’s gebruiken we al jarenlang voor allerlei verschillende doeleinden. De programma’s zijn vaak erg geavanceerd, zo was Excel tot de komst van automatische programma’s bijvoorbeeld onmisbaar voor boekhouding. Het Office pakket gaat ook met de tijd mee, daarom is een cursus Office 365 een goed idee. Je leert zo erg veel over de nieuwe functies van het pakket. Een grote trend op het gebied van internet is natuurlijk het werken met de cloud. Cursus Office 365, de naam zegt het al. Je kan op elk moment van de dag gebruik maken van je gemaakte bestanden. Hoe je hiermee te werk gaat leer je in een cursus Office 365.

Wat ga ik leren?

In een cursus Office 365 leer je werken met alle programma’s uit het pakket. Je kan kiezen uit één van de vele trainingen, die allemaal beginnen met een introductiecursus. Je leert hier de betreffende producten beter te begrijpen. Ook leer je om te werken met de cloud in OneDrive. In een complete cursus Office 365 krijg je te maken met de programma’s zoals Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Onenote, Lync, People, Calendar, Yammer en Stream. Als je eenmaal goed van start bent gegaan ga je door met een verdieping in de beschikbare middelen en de verschillende mogelijkheden. Na het volgen van deze training kan je snel aan de slag gaan.

De voordelen

Het grote voordeel aan dit pakket is dat je de middelen altijd en overal kan gebruiken. Ook kan je alles gemakkelijk delen door gebruik te maken van de cloud. Zo zijn de verschillende documenten die jij maakt altijd beschikbaar binnen de organisatie. Je zal merken dat iedereen hierdoor efficiënter gaat werken. Je hebt geen specifieke voorkennis nodig, je kan dus zo aan de slag.

Mobiele versie afsluiten